fredag, april 18, 2008

God morgon!


God morgon!, originally uploaded by jackjohansson.

05.20. Mitt nya liv började nyss. Det lät som att jag hörde de första fågelkvittren. De första för de här dagen. Här. Utanför. Efter att jag hade vaknat. Ett av mina mindre mål framöver är att fixa fläkten till min dator. Den surrar och mullrar.

Om en stund skall jag vara hos Robert. Vi har lagt upp en plan. Det kan gå. Just nu går det. Det funkar. Det handlar om att förbättra världen... :) Ett av mina större mål just nu är att inspirera migsjälv. Jag har stora möjligheter att förbättra världen genom att förbättra migsjälv. Nu. Jag gör det nu. ... :)

Är tacksam för himlen, värmen och lugnet. Över att få leva. Över att få vara med.

Glad fredag mina vänner! Vi finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails