måndag, oktober 05, 2009

Subject: Faith



Karolin sent you a message.

--------------------
Subject: Faith

Hej Jack!

Gick resan hem till Gtbg bra? Själv så fick jag tag i en tidigare tågbiljett men nog fick jag springa till tåget allt.



Slog upp fatih och visst betyder det tillit också. Så nu gillar jag tatueringen ännu mer :) Haha, sånt kanske jag skulle ha kollat upp innan jag gjorde tatueringen men tur att det innebar någonting mer som jag kunde stå för :)



Faith.
För att ta sig framåt i livet och kunna resa sig upp när man har ramlat behöver man tro och tillit. Ha tillit på din egna förmåga att förändra och påverka ditt liv. Och tro. På dig själv, kärleken, Gud, ödet eller The Simpsons. Bara du tror på någonting för det är det som gör att du stiger upp varje dag.

Ha de bra så ses vi under processledarhelgen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails