söndag, januari 23, 2011

Nuet ur mig.

Stora Syster,

Berlin. Ane Brun i lurarna. Här. Nu.

Natt. 00.58.

Jag tycker om att dela med mig och uttrycka nuet till dig och andra. Nu.

Lite kalla tår. Dani, en man från Slovakien, sover i ena hörnet av rummet. Ane Brun och Sivert Höyen sjunger fint.

Livet snurrar. Flyter. Svävar. Rinner. Flyger. Välver. Bryter. Förändras. Livet i universum förändras nu och alltid.

Undrar vad det är som inte förändras.

Undrar vem jag är. Undrar vem jag, som upplever, iakttar, ser och observerar allt förändras nu, är.

Vad krävs för att kunna se och uppleva förändringen? Antagligen och kanske ett perspektiv/ en oändlighet som inte förändras.

Oändlighet.

Oändligheten finns. :)

OÄNDLIGHETEN FINNS!!!!!

Hallå alla!!!

Oändligheten är här! Nu!

Jag drömmer om att förändra - bidra - inspirera - möta - glädja - skapa!

Jag förändrar - bidrar - inspirerar - möter - glädjer - skapar genom att uttrycka nuet ur mig.

JJ

Ps. Jag har drömt om att lära mig Photoshop och InDesign under detta halvår. Idag började en Adobe Instruktör jobba bredvid mig. :) Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails