måndag, oktober 15, 2007

Rapport från Art of Living International Centre


DSC01567, originally uploaded by jackjohansson.

Bangalore, Indien, måndagen den 15 oktober kl 15.15.

Det verkar ta lite tid att hitta rätt och komma på plats här. Med arbetsrutiner. Just den här veckan är ju Navaratri högtiden också.. Då är de flesta engagerade i cermonier och meditationer för kropp och själ.

Hittills har jag, i stort sett varje dag, hållt på med att få igång och logga in på datorn jag skall jobba med eller att bli uppkopplad med min dator... De sa första dan att jag skall jobba med att redigera talks av Guruji och göra en infovideo om Ashramet. Sen sa de att jag kunde gå kursen som håller på en vecka till. Det var dock för sent att registrera sig när jag skulle göra det... Jag gissar att det blir lättare att komma igång, få support med uttrustning, uppkoppling mm, och arbetsuppgifter när kursen är över.. Vi får se..

Nu önskar jag verkligen börja jobba här och ha arbetsuppgifter på dagarna att sätta tänderna i..

15.22... Vad göra fram till middag...? Jag skickar upp lite fler bilder du kan se... Registrera dig för uppdateringar och nuhetsbrev från mig uppe till höger på sidan..

Vi finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails