fredag, oktober 05, 2007

Världens största blogg

om Jack Johansson.
 
 
Hej Lasse pa Metro, Ingela pa GP och Mikael pa TilliT!
 
Ida och Margareta pa GP:s webbredaktion hanvisade mig vidare
till dig, Ingela.
 
Brevet jag skriver har och nu till er tre och andra visas pa
varldens storsta blogg om och med mig, www.alltarmojligt.nu.

Jag delar med mig av allt till dem som onskar ta del av min resa
och allt som forandras, uttrycks och formedlas genom mig och 
manniskor omkring mig, dar jag ar.
 
Tack for senast Lasse. Den nya positiva mediaportalen www.tillit.info
lancerades i fredags och uppdateras dagligen med glada och positiva
nyheter fran kanda och okanda profiler varlden over.
 
 
Just nu skriver mina fingrar fran Internetcafet pa Holiday Inn i Dehli.
Klockan ar 14.41 och 11.11 i Goteborg gissar jag. Jag ar har for att
traffa Sri Sri Ravi Shankar, grundaren av the Art of Living Foundation.
Sri Sri ar nominerad till Nobels Fredspris for sitt varldsomspannande
fredsarbete med the Art of Living Foundation. Art of Living ar varldens
storsta NGO sett till antalet aktiva voluntarer. Organisationen finns pa
Stora Nygatan 15 i Goteborg (kontaktperson leif.nilsson@artofliving.se,
www.artofliving.se). AOL arbetar med konflikt- och stresshantering
och serviceprojekt varlden over.

Se http://www.youtube.com/watch?v=p-Sstlp1u7Y mm.
 
Klockan 11.00 pa fredag den 12 oktober offentliggors 2007 ars
fredpristagare av Nobels Fredspris kommitee, http://nobelpeaceprize.org 

Prisutdelningen sker i Oslo den 10 december.
 
Till Metro, GP, TilliT och andra mediakanaler i Sverige!

Sand detta vidare till gladjeansvariga pa era respektive redaktioner och
lat mig veta hur ni onskar ha de senaste positiva texterna, bilderna, ljuden
och videos fran Indien och ovriga varlden formedlade till er!

Lat mig ocksa veta om och hur mycket din redaktion ar beredd att betala
for direktrapporter fran kanda profiler varlden over och min jorden-runt-resa.
Se smakprov pa vad jag formedlar pa www.alltarmojligt.nu och
www.tillit.info. Forst till kvarn far exklusivitet.

Tack for uppmarksamheten!

Ljumma halsningar fran New Delhi

Jack Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails