lördag, mars 14, 2009

Överlycklig brud


Överlycklig brud, originally uploaded by jackjohansson.

"2 veckor innan allting började var jag jättenervös och kunde knappt sova på nätterna.  På dagen när vi gick till "registration office" var jag så himla överkänslig så att när den där damen frågade "tar du härmed den här personen?" då hade jag så mycket tårar i ögonen så att jag kunde inte upprepa det hon sa, så jag började gråta och jag kunde inte få fram orden, och sen började min mamma gråta och sen började nästan alla gråta, och så den här kvinnan som vigde oss, hon började också gråta, hon blev så himla överkänslig. Men det var det bästa ögonblicket i hela mitt liv. Det var helt ofattbart. Något jag rekommenderar varmt till alla lyckliga par."

- Överlycklig anonym brud i Göteborg, lördag kväll den 14 mars 2009

Foto: Jack Johansson
Reporter: Jack Johansson

alltarmojligt.nu - Världens största blogg med JJ & Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails