söndag, januari 15, 2012

Sofie Karlström in The Hall of Great

18/1
Gratitude #2: Today I am thankful for this video link that Dorothea Schubert sent me for my birthday! 30 Days of Gratitude


  • Du och 3 andra gillar detta.

    • Sofie Karlström I am also thankful for inspiration, for relief, for the job offer I got today and for an e-mail from Momo Kazi-Tani. ♥
      för 22 timmar sedan ·  ·  1

Gratitude #1: Today, the 15th of January 2012, I am grateful for everyone who has given me birthday wishes for the 27th celebration of my birthday. I am also grateful for Cat Powers song The Greatest that Dorothea Schubert showed me some time ago, I am thankful for my cozy apartment, I am thankful for life, love and truth! Most of all, I am thankful for being me - just the way I am! 30 Days of Gratitude
 ·  ·  · söndag kl. 19:46 i närheten av Stockholm · 

15/1 2012

Tacksamhet

Idag är jag tacksam för utsikten från mitt vardagsrumsfönster, där jag ser dagens sol vakna bländande gyllene bakom molnkanten. Jag är tacksam för känslan av att varje dag är ett nytt liv, en ny chans, en ny gåva. Jag är tacksam för övertygelsen att allt är precis som det ska vara.

Sofie Karlström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails