tisdag, januari 17, 2012

Sophy Elevall in The Hall of Great


18/1 2012

Jag är tacksam över allt det jag varit med om och som format mig till den jag är idag. Att vara en del av de människor som gör allt för att göra den här världen bättre, för människor, djur och natur. Tacksam över att göra mitt yttersta, och veta att vad som än händer i slutändan, så kommer jag stå där med ett rent hjärta, kunna titta Amatheus och alla andra barn i ögonen och säga att jag gjorde mitt bästa. Och att så länge vi gör allt vi kan så kommer vi ha det bra tillsammans, vad som än händer. För vi vet att det viktigaste som finns i världen är att bry sig. Och i slutändan är kraften hos de som bryr sig så mycket större än de som inte gör det.

Jag är också oerhört tacksam för att få vara mamma till Amatheus, tacksam för min familj och att få leva i relationer med mindre och mindre "drama", som istället grundar sig på tacksamhet och det som är till nytta för varandra.

Tacksam för att vara vid liv och att få leva och vara en del av den här underbara världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails