lördag, september 01, 2007

Det nya 60-talet är här nu...

Jag har alltid fascinerats av och önskat att få leva i liknande energier som flödade rund 1967 och i slutet av 60-talet. Det var länge sedan jag minns den önskan nu. Jag undrar var alla är. Vi, Mikael, Ulrika, Simon och jag m fl har hamnat i möjligheter som gör att vi tillsammans med dig och andra kan göra stor skillnad för många här i Göteborg och i övriga världen. Nu. Just nu.

Här är jag mätt på god curry-grönsaksblandning. Robbie spelar "I just wanna feel real love" och "I wanna contact the living" på Lugna Favoriter. Himlen är grå nu... :) Allt förändras hela tiden. 1 september... 30 underbara magiska dagar som förändrar Göteborg & världen för all framtid. Om framtiden vet jag ingenting. Jag litar på och har tillit till att det vi alla tillsammans nu gör kommer våra barn och barnbarn till del.

TilliT galan 2007 har 3 mål. Det är att generera 1500 glada nyheter till TilliT dvs sälja 1500 biljetter till TilliT galan 2007 den 30/9 och att ta ett hästskutt mot ett fullproppat Ullevi med ett hav av männískor som uttrycker sig ärligt utifrån sig själva och lyssnar respektfullt till varandra, utan att avbryta varandra.

Det tredje målet med TilliT galan 2007 är att jag kommer till dig. Att jag kommer ut. Att jag är här. Nu. Jag är här nu. Det är aningens ensamt här för tillfället. Det är ok. Lugnt. Jag är mätt. Nöjd.

När vi gjorde sharingmanifestationen på Ullevi den 6 juni 2005 skrev jag som tema förutom att, allt är möjligt nu, att "Tillsammans bryts ensamhet". Det är kraft i de orden. Ensamhet. Det kan vara så att sharingmanifestationen "ALLT ÄR MÖJLIGT NU!" och "TilliT galan 2007" mjukar upp och lyser upp hösten och vintern 2007.

Jag är priviligerad. Den 4 oktober har jag planerat att jag flyga till Dehli för att vara där Sri Sri Ravi Shankar och andra i "One world family" är. Jag flyger ner till Indien för att bo i Art of Livings Internationella Center en längre tid. Min intention är att lära och växa genom yoga och att göra service i någon form. Kanske assisterar jag någon lärare och ger förutsättningar för att andra skall kunna lära sig koppla av och vara i nuet genom fysiska yoga-asanas, andningsövningar och meditation.

Hallå Mikael! Det här är ungefär som att ha en videokamera i ansiktet. Jag skriver till dig och andra jag känner samtidigt som vem som helst av er där ute får det senaste nya & goa från mig.

Hej min kära! Jag vet inte var du är, just nu. Du finns någonstans. Tänk att jag skriver detta till dig och att vi inte vet när vi kommer att mötas... :)... i år, nästa år, om 5 år, 10, 20, nästa liv...

Jag kan skriva till dig ändå. Det är kul. Allt är möjligt.

Jag sitter med båda fötterna på jorden. Golvet. Här. Nu. Idde Schultz tror jag hon heter som låter ur radion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails