måndag, september 03, 2007

Drömjobb

En affärsidé jag testar är företaget JJ & Co.

Drömjobbare på JJ & Co andas, sträcker på sig, kopplar av och mediterar på morgonen. Ibland äter de frukost tillsammans. Efter frukost vid 9-tiden träffas alla och delar med sig av senaste nytt och gött. Sedan ställer sig drömjobbarkompisarna frågan:

"- Undrar vad jag kan göra för dem omkring mig här och nu?"

och säger:

"Låt mig veta om det är något jag kan vara och göra för dig nu."

till varandra och alla kunder de möter fram till lunch. Eftermiddagen ser likadan ut.

Det är varierande och spännande att drömjobba på JJ & Co. Ingen dag är den andra lik. Det är kul att ge och erbjuda både nya och gamla kunder våra tjänster. Det är bara att välja och vraka. Varje drömjobbare har full valfrihet till vem och vilka de önskar erbjuda sina tjänster. Dröjobbarna på JJ & Co ser fram emot nästa kundmöte.

- Hur och vad får du i betalt som drömjobbare hos JJ & Co, kanske du undrar.

Kunderna sätter priset utifrån vad de är beredda att betala. Inbetalningsrutiner och kontouppgifter finns på JJ & Co:s webbportal alltarmojligt.nu. Vi gör drömjobb för allt från 0 kr och uppåt. Vi har även betalat för att utföra ett antal drömjobb. Vi har tillit. På något förunderligt sätt går det ihop och blir över.

Vill du drömjobba JJ & Co:s dreamteam?

Kontakta Jack Johansson för "cirkelintervju".
0703 - 05 45 65, jj@alltarmojligt.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails